I love the color red, it is for love, it is for…

Most likely the last person on earth, but lately I’ve really gotten into the idea of red pants.. My closet consist to 95% of black clothes, so I think a pair of red pants might add some nice, energetic color for the fall. I would wear them a little bit rolled up, with black pumps, black belt, white relaxed tee and a black jacket. Maybe a black scarf if its a bit chilly.. The more I think about it, the more I really feel like I need them.

What do you guys think? You want/have a pair or is it too much for you?

All pics are google image.

2 comments

  1. Sandra Björkgren

    Jag säger bara KÖP! Vi har haft röda byxor på rean nu på jobbet men tyvärr satt de inget bra, men jag var riktigt sugen på att köpa de ända – tog förnuftet till fånga och lät de hänga kvar eftersom det endast skulle resultera i att de skulle bli liggandes i min garderob. ;) Såg för ett tag sedan att Ellos hade fått in röda skinnbyxor (fusk) blev lite sugen på dem.

    Daniel är HEMMA! :D Underbar känsla att vakna upp brevid honom, helt allvarligt så känner jag mig nykär på nytt. :) Härlig känsla. Är det resan till London som är på 15 dagar? :) Trots att två veckor kändes som en lång tid tror jag att det är bra för förhållande, det blir liksom lite som en ny låga när man träffas igen. :) Puss och kram

Leave a Reply

